Det kostar 49 kr. att använda vår returtjänst. De 49 kr. dras av från det samlade beloppet du får tillbaka.
Om du har råkat beställa ett skal eller liknande till en annan modell än den du har, är det enkelt att byta till korrekt vara. Du kan dubbelkolla på din orderbekräftelse du fick på mejl, om det är så att du råkade beställa fel vara, eller om det var vi som av misstag råkade sända fel till dig.
Du ska skriva ut din retursedel och sätta den synligt på paketet.
STEG 1 av 3
Upprätta returfraktsedel
Upprätta din returfraktsedel genom att använda vår returportal, som du finner längre ner på denna sida.
STEG 2 av 3
Sätt returfraktsedeln på paketet
Skriv ut returfraktsedeln och montera den synligt på paketet.
VIKTIGT – kom ihåg att täcka över eller ta bort den gamla fraktsedeln från paketet.
STEG 3 av 3
Paketet lämnas till ombud
Nu levererar du paketet till ditt närmaste Bring eller PostNord-ombud.
UPPRÄTTA RETURFÖRSÄNDELSE
Vid reklamation: vänligen kontakta vår kundservice för vägledning på support@inskal.se
Det kostar 49 kr. att använda vår returtjänst. De 49 kr. dras av från det samlade beloppet du får tillbaka.
Om returportalen inte är synlig härunder, kan du klicka på den här länken.
VI MOTTAGER PAKETET
Vi mottager returförsändelsen inom 4–10 dagar.
Vi kontrollerar varan och ser till att pengarna förs över till det betalkort som användes för att betala för beställningen.
- avdraget 49 kr. för returfrakten.
Saknad originalförpackning kan utgöra en värdeminskning, så för att vara säker på att du få tillbaka alla pengarna för varan, rekommenderar vi att varan returneras i dess originalförpackning.
Har du frågor angående returen kan du alltid kontakta oss – vi är redo att hjälpa:
Mejl: support@inskal.se (besvaras inom 24 timmar på vardagar).
Telefon: +46 40 606 08 94 (Måndag – fredag 09.00 till 12.00 och 16.00 till 20.00).