Ångerrätt: 365 dagar • Fri frakt över 500 kr

Bestsellers

Visa som

Frequently Asked Questions

Leverans

LEVERANSTIDEN

Det är möjligt att få din beställning skickad medBring, PostNord och Early Bird.

  • Med Bring är leveranstiden 2-3 vardagar på alla beställningar.
  • Med PostNord är leveranstiden 2-3 vardagar på alla beställningar.
  • Med Early Bird är leveranstiden 2-4 vardagar på alla beställningar.

Under högtider och hög belastning kan det förekomma längre leveranstider än vanligt.I leveransen ingår alla skatter och avgifter.

LEVERANSSÄTT OCH FRAKTKOSTNADER

Beställningar under 500 kr.

Det billigaste leveranssättet kommer alltid att uppgå till max 39,00 kr per beställning, oavsett antal artiklar i beställningen eller om den är uppdelad i flera försändelser av INSKAL.Det specifika priset för de andra leveranssätten beror på vilket leveranssätt som används, samt beställningens sammansättning.

Beställningar över 500 kr.

Det kommer alltid att finnas minst ett gratis leveranssätt, oavsett antal varor i beställningen eller om den är uppdelad i flera försändelser av INSKAL.Det specifika priset för de andra leveranssätten beror på vilket leveranssätt som används, samt beställningens sammansättning.

LEVERANSFORMULÄR OCH FRAKTKOSTNADER

PostNord 49 kr.

Early Bird från 39 kr.

Bring Paketskåp 39 kr.

Bring Företagsleverans och Bring Hemleverans 79 kr.

Retur

BESTÄLLT FEL PRODUKT – BYTE

Har du råkat beställa ditt fodral eller tillbehör till fel modell kan du enkelt byta din felbeställda vara. Dubbelkolla med din orderbekräftelse som du fått via mejl, om du har råkat köpa fel modell, eller om vi av misstag har skickat fel produkt till dig. Kom ihåg att vi ger dig 100 dagars returpolicy, så du har gott om tid att returnera varan. Du kan läsa ännu mer om retur och ånger lite längre ner i detta avsnitt.OM DU VET EXAKT VILKEN ARTIKEL DU VILL BYTA TILL

  • Allt du behöver göra är att lägga en ny beställning med rätt vara, så skickar vi den nya beställningen så fort vi kan.
  • Packa ner den felbeställda varan i bubbelkuvertet den kom i. I kuvertet ska du bifoga en lapp med ordernummer eller en kopia av kvittot/orderbekräftelsen samt notera att varan skickas tillbaka.
  • Kuvertet skickas till vår adress:
    INSKAL - MAULUND A/S
    Sindalsvej 3
    8240 Risskov
    Danmark
  • Vi återbetalar pengarna för varan till det betalkort som användes vid betalningen av beställningen.
    Gåva – Återbetalning till annat konto
    Om varan mottagits som gåva och du vill ha pengarna återbetalda till ett annat konto ska du vänligen bifoga en lapp med konto- och registreringsnummer till det konto som pengarna ska överföras till. Pengarna finns åter på kontot inom 1–3 arbetsdagar från det att vi mottagit din retur. Hos oss behöver du inte vänta flera veckor för att få tillbaka dina pengar.

Returvägledning- Snabbt och enkeltReturfraktsedel.Se mer här...OM DU ÄR OSÄKER PÅ VILKEN VARA DU VILL BYTA TILL

  • Du är alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst för hjälp med att hitta rätt:
    Mejl: support@inskal.se (besvaras så snart som möjligt och senast inom 24 timmar på vardagar)
    Telefon: +46 40 606 08 94 (Kl. 09.00–12.00 och 16.00–20.00 på vardagar)
  • När du har hittat rätt vara, lägger du bara en ny beställning med korrekt produkt, så ser vi till att skicka den nya beställningen så snart vi kan. Den felaktiga varan packas ner i bubbelkuvertet den kom i.
  • I kuvertet ska du bifoga en lapp med ordernummer eller en kopia av kvittot/orderbekräftelsen samt notera att varan skickas tillbaka.
  • Kuvertet skickas till vår adress:
    INSKAL - MAULUND A/S
    Sindalsvej 3
    8240 Risskov
    Danmark

Returvägledning- Snabbt och enkeltReturfraktsedel.Se mer här...

DU HAR MOTTAGIT FEL VARA

Det kan tyvärr hända att vi av misstag har skickat fel vara till dig. Om det har skett ser vi givetvis till att du får korrekt vara så fort som möjligt. Självklart står vi även för returfrakten.

  • Du ska bara kontakta vår hjälpsamma kundtjänst så åtgärdar vi felet och skickar den korrekta varan till dig. Vår kundtjänst kan kontaktas på:
    Mejl: support@inskal.se (besvaras så snart som möjligt och senast inom 24 timmar på vardagar)
    Telefon: +46 40 606 08 94 (Kl. 09.00–12.00 och 16.00–20.00 på vardagar)

Dubbelkolla med din orderbekräftelse som du fått via mejl, om du har råkat köpa fel modell, eller om vi av misstag har skickat fel produkt till dig.

VARAN ÄR DEFEKT VID LEVERANS

Vi gör allt vi kan för att packa alla beställningar så säkert som möjligt, men det räcker tyvärr inte alltid om ett paket eller kuvert hanteras oaktsamt under frakten.

Om din vara är trasig eller på annat sätt defekt vid mottagandet, ska du skicka oss ett mejl med en eller två bilder på skadan. Du kommer efterföljande att bli kontaktad av vår kundtjänst som ordnar med ett byte av den defekta varan.

Eventuell returfrakt och extra porto står vi givetvis för.

ÅNGRAT KÖP

Du har som konsument rätt att ångra ditt köp.Ångerfristen löper ut 100 dagar efter den dag då du tagit emot din beställning eller får den sista varan i fysisk besittning vid uppdelad leverans av en och samma beställning. Du måste meddela oss inom 100 dagar från mottagandet att du vill ångra ditt köp. Meddelandet måste lämnas till support@inskal.se eller genom att använda returguiden (se nedan). I ditt meddelande måste du göra klart för oss att du vill utnyttja din ångerrätt. Du kan inte ångra dig genom att helt enkelt vägra att ta emot varan utan att samtidigt ge oss tydligt besked om det. Returvägledning- Snabbt och enkeltReturfraktsedel. Se mer här...

ÅNGRAT KÖP INNAN BESTÄLLNINGEN HAR SKICKATS

Om du vill ångra ditt köp innan vi hinner skicka din beställning ska du vänligen kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt.

  • Vår kundtjänst kan kontaktas på:
    Mejl: support@inskal.se (besvaras så snart som möjligt och senast inom 24 timmar på vardagar)
    Telefon: +46 40 606 08 94 (Kl. 09.00–12.00 och 18.00–20.00 på vardagar)

ÅNGRAT KÖP EFTER BESTÄLLNINGEN HAR SKICKATS - RETUR AV VAROR

Skulle du ångra ditt köp har vi gjort det enkelt.

  • Varan packas tillbaka i bubbelkuvertet/kartongen den kom i. I kuvertet eller kartongen ska du bifoga en lapp med ordernummer eller en kopia av kvittot/orderbekräftelsen samt en kort kommentar om hur du önskar att returen ska hanteras: om du vill ha pengarna tillbaka, byta vara eller något helt annat.
  • Kuvertet skickas till vår adress:
    INSKAL - MAULUND A/S
    Sindalsvej 3
    8240 Risskov
    Danmark

Returvägledning- Snabbt och enkeltReturfraktsedel. Se mer här... Om du ångrar ditt köp har du möjlighet att skicka tillbaka hela eller delar av din beställning till oss och bli återbetalad. I tillfälle av värdeminskning av varan ansvarar du för.

  • Retur av en hel beställning (alla artiklar i beställningen): Om du utnyttjar din ångerrätt för hela beställningen återbetalar vi alla betalningar som erhållits från dig rörande den specifika beställningen, inklusive de leveranskostnader du har betalat till oss i samband med ditt köp.
  • Retur av del av en beställning (några varor av beställningen): Om du har köpt flera artiklar av oss har du möjlighet att skicka tillbaka en eller flera artiklar från en och samma beställning. Observera att du inte får ersättning för de leveranskostnader du har betalat till oss i samband med ditt köp om du endast ångrar en del av ditt köp.

Beloppet kommer att återbetalas utan onödigt dröjsmål och senast 14 dagar från det datum vi har fått besked om ditt beslut att du vill ångra ditt köp. Återbetalningen genomförs med samma betalningsmedel som du använde vid den ursprungliga betalningen såvida inget annat har avtalats.Du kan ångra det avtal som ingåtts enligt lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler.Ångerfristen löper ut 100 dagar efter den dag då du tagit emot din beställning eller får den sista varan i fysisk besittning vid uppdelad leverans av en och samma beställning. Du måste meddela oss inom 100 dagar från mottagandet att du vill ångra ditt köp. Meddelandet måste lämnas till support@inskal.se eller genom att använda returguiden (se nedan). I ditt meddelande måste du göra tydligt förmedla att du vill bruka din ångerrätt.Du kan inte ångra dig genom att helt enkelt vägra att ta emot varan utan att samtidigt ge oss tydligt besked om det.Returvägledning- Snabbt och enkeltReturfraktsedel. Se mer här...

Reklamation

Frequently asked question

Vänligen kontakta vår kundtjänst i samband med reklamation.

Om din vara var defekt vid leverans – läs under avsnittet "VARAN ÄR DEFEKT VID LEVERANS"

  • Packa varan säkert i ett kuvert/kartong eller annat. Bifoga en lapp med ordernummer eller en kopia av kvittot/orderbekräftelsen samt en kort beskrivning av vad reklamationen beror på och vilket kompensationssätt du önskar: om du vill bli återbetalad, byta produkt eller något helt annat.
  • Kuvertet skickas till vår adress:

    INSKAL - MAULUND A/S
    Sindalsvej 3
    8240 Risskov
    Danmark

Jämför /5

Laddar...